tisdag 13 september 2011

vi har borjat jobba! tror vi iallafall...

idag var vi med pa tva skolor pa oppningsceremoni! vi visste inte om barnen skulle vara med. men det var dom! yes! sa fina! det ska bli kul att jobba mer med dom! inte vet vi vad vi ska jobba med... det far vi forhoppningsvis reda pa imorgon! det kanns lite lustigt att vi har borjat pa skolan idag utan att veta vad vi ska gora. well well. jag antar att vi ska vara pa skolan iallafall. nu ska jag dra. men nu vet ni iallafall att vi troligen har borjat arbeta.

igar spelade jag fotboll pa gatan med de killar som alltid hanger har utanfor. det var valdigt kul! det marks absolut att vi ar pa hogra hojd an kebnekaise. men min kondis kommer vara grym nar jag kommer hem. det var en liten parentes. ha det bra! ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar