onsdag 21 september 2011

Bilder!


Nu har vi äntligen skaffat internet till våra datorer! Äntligen!
Så nu finns det mycket bilder som jag vill visa. Här är några. Se och njut!


Vi bor på Win Souls for God’s gästhus tillsammans med 4 andra volontärer från Sverige, Tyskland och Danmark, samt några Etiopier. Här är Gustav på våran innergård.



Utsikten från Marias och mitt fönster, dvs. såhär ser det ut bakom vårat hus. Hej grannar! Härifrån hör vi varje natt en galen hund som skäller konstant jag fattar inte hur den orkar. Säkert rabies…



1-årskalas! Födelsedagsbarnet Thomas skär upp en av alla tårtor.



Volontärerna på kalas! Från vänster Elin, Gustav, jag, Maike, Maria, Regat. 
Raymond och Rut fattas.



Teddy visar hur man väver. Såhär är det många slavpojkar som sitter dagarna i ända och väver.




Det får vara allt för detta inlägg. Tack och hej!

1 kommentar:

  1. Hej Julia! Kul att se bilder från din vardag, jag saknar etiopienlivet så helt sjukt mycket! Hoppas du njuter. Benne och jag letar biljetter till typ 28/12-15/1, hoppas vi ses då! Och gött med fotbollen, jag har mest upplevt att de är så oroliga för en att man som tjej och dessutom vit knappt får vara med då de verkar tro att man är gjord av porslin...

    SvaraRadera