lördag 10 september 2011

fodelsedagskalas!

idag vaknade jag for forsta gangen och var pa risigt humor. annars brukar jag ha ratt bra humor pa morgonen. men inte idag. inte vet jag vad som hande... kanske var det pa grund av att vi hade amarinjalektion innan frukost och all energi bara sjonk till noll.

hur som helst visade sig denna dag bli hur bra som helst! vi blev namligen bortbjudna pa en fest hos en av dem som jobbar pa "win souls for god". inte visste vi riktigt om det var fodelsedagskalas eller inte, och hur mycket personen i fraga da fyllde. vi visste bara att det var nanting med hennes brorson. sa vi kopte en tarta eftersom det kan uppskattas av i stort sett alla aldrar. efter manga om och men med taxi sa visade sig festen vara ett 1-arskalas i ett sjysst hus. det var lille thomas som fyllde ar. det var hur piffigt som helst. for svenskar var kalaset nastan lite overdrivet med jattepiffiga tartor och flaggor och papperstallrikar med high school musical pa och han hade en krona pa huvet och ja det var bara valdigt mycket! men det var anda riktigt roligt! etiopier ar fina, det ska ni veta gott folk! vi hade med gitarren sa jag fick spela happy birthday flera ganger om for det var en sang vi kunde gemensamt. well. egentligen orkar jag inte forklara hur dagen var... jag fordriver mest bara tiden... kanske borjar dagens daliga morgonhumor komma tillbaka. well. det har vart en bra dag iallafall! och vi har plockat kaffebonor fran ett kaffetrad! inte helt fel!


byebye. imorgon ska vi fira nyar! sjukt spannande! kommer bli superkul tror jag! vi borjade redan igar med att fira under WSG's bon som ar 3 ggr i veckan. det varade i 4h och slutade med dans, musik och kakor. festligt!

sa, gott nytt ar! pa tisdag ska vi forresten borja jobba pa nagon av skolorna! spannande att se vad det innebar!!

1 kommentar:

  1. Spännande att jobbet på skolorna drar igång snart! Och fira nyår, så skooooj! Hoppas du vaknar med ett bättre humör imorgon. Puss! <3

    SvaraRadera