söndag 4 december 2011

Lyxarn

Sa jag att vi skulle njuta av tiden som vi har kvar här...?
Denna helg har bestått av pampigt restaurangbesök på den traditionella restaurangen Jod Abyssinia som innebar helfräck etiopisk dans, fantastisk injera och Gustav och Sara som tvingades upp på scenen. Helgen har också innehållit stekande i solstol vid pool, bio, cafébesök, pedikyr och som vanligt fräsch och exotisk frukt som är värd att nämnas både två och tre gånger.
Inte hade vi planerat att lyxa så mycket...! det bara blev faktiskt. Så här mycket har jag nog inte lyxat någongång vad jag kan minnas! Jag menar, jag har aldrig gått på pedikyr förr eller solat i december. Det är nice ändå att en gång få unna sig detta, att få drömma sig bort lite från livet på gatan och i Addis slum för ett tag.
Morgondagen består av födelsedagsfirande på restaurang. Lyxet fortsätter visst..!


En bild från Hejdå-Party#1 i onsdags.
För allas våran  Randy - one of a kind!
Nu försvinner vi alla en efter en...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar