tisdag 30 augusti 2011

Imorgon = Hejdå Sverige, Hej Etiopien!

Jag tog just fram min dagbok som jag skrev i när jag var i Etiopien februari 2010 i två veckor. Där stod det såhär;

"Snart är resan slut. Tråkigt! Men jag går med en känsla av att jag inte måste känna mig klar. Jag kommer tillbaka :)"

Tänk att jag verkligen åker tillbaka imorgon! Jag åker VERKLIGEN på riktigt imorgon! Hur galet är det inte på en skala! Klockan 12.20 imorgon lyfter planet, och nästan exakt 12h senare landar vi i Addis! Kan du förstå det?! Inte jag! Nu har jag köpt en kamera så förhoppningsvis kommer jag kunna lägga upp bilder och dela med mig av mitt liv som etiopier.

4 kommentarer:

  1. J! Jag har trott att jag kommenterat alla dina inlägg men inte förrän nu (tror jag) kommer jag göra det på rätt sätt så det faktiskt syns, haha, inte lätt inte.. men iallafall..

    Ska bli så spännande att följa ditt äventyr, och jag ska göra mitt bästa för att komma och hälsa på min sköna etiopier! Massor av kramar till dig, snart är det dags! Woooho!

    SvaraRadera
  2. Klart du skulle tillbaka! så gött! Hoppas du kommer få ett riktigt bra år! jag kommer att följa dig här. Och hoppas vi ses till jul!

    SvaraRadera
  3. Stort lycka till i ert uppdrag.
    Etiopien är ett underbart land med underbara människor. Har spenderat > 2 år där. I'm lovin it. Be blessed! /Patric

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt bra resa! Gud välsigne dig. Kram kusin Rebecca

    SvaraRadera